Наукова періодика України Наукові горизонти


Чайкін О. В. 
Екологічно сертифікована продукція: маркетингово-філософський підхід / О. В. Чайкін // Вісник Житомирського національного агроекологічного університету. - 2014. - № 1-2(2). - С. 220-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhnau_2014_1-2%282%29__28
  Повний текст PDF - 811.187 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Чайкін О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Чайкін О. В. Екологічно сертифікована продукція: маркетингово-філософський підхід / О. В. Чайкін // Вісник Житомирського національного агроекологічного університету. - 2014. - № 1-2(2). - С. 220-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhnau_2014_1-2(2)__28.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського