Наукова періодика України Наукові горизонти


Ращенко А. В. 
До питання розробки механізму становлення екологічного маркетингу в сільськогосподарських підприємствах / А. В. Ращенко // Вісник Житомирського національного агроекологічного університету. - 2011. - № 2(2). - С. 453-461. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhnau_2011_2%282%29__53
  Повний текст PDF - 420.411 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ращенко А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ращенко А. В. До питання розробки механізму становлення екологічного маркетингу в сільськогосподарських підприємствах / А. В. Ращенко // Вісник Житомирського національного агроекологічного університету. - 2011. - № 2(2). - С. 453-461. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhnau_2011_2(2)__53.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського