![]() | Наукова періодика України | ![]() | Економіка, управління та адміністрування |
Головчук Ю. О. Формування та особливості ефективної рекламної кампанії / Ю. О. Головчук, Л. В. Дибчук // Економіка, управління та адміністрування. - 2020. - № 1. - С. 21-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2020_1_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Головчук Ю. О. Формування та особливості ефективної рекламної кампанії / Ю. О. Головчук, Л. В. Дибчук // Економіка, управління та адміністрування. - 2020. - № 1. - С. 21-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2020_1_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |