![]() | Наукова періодика України | ![]() | Економіка, управління та адміністрування |
Вікарчук О. І. Розвиток освітнього маркетингу в сучасному українському суспільстві / О. І. Вікарчук, О. О. Калініченко, І. О. Пойта // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2016. - № 3. - С. 46-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2016_3_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Вікарчук О. І. Розвиток освітнього маркетингу в сучасному українському суспільстві / О. І. Вікарчук, О. О. Калініченко, І. О. Пойта // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2016. - № 3. - С. 46-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2016_3_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |