Наукова періодика України | Економіка, управління та адміністрування | ||
Бородкіна Н. О. Царук І. М. Психоемоційні методи впливу на поведінку споживачів: узагальнення досвіду / Н. О. Бородкіна // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 3. - С. 45-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2015_3_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бородкіна Н. О. Царук І. М. Психоемоційні методи впливу на поведінку споживачів: узагальнення досвіду / Н. О. Бородкіна // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 3. - С. 45-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2015_3_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |