Наукова періодика України Економіка, управління та адміністрування


Циганок В. М 
Теоретико-методологічні аспекти імплементації основ маркетингу в навчальний процес / В. М Циганок, О. М Буднік, Ю. В. Гуля // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - № 2. - С. 214-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2014_2_33
  Повний текст PDF - 183.069 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Циганок В.
  • Буднік О.
  • Гуля Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Циганок В. М Теоретико-методологічні аспекти імплементації основ маркетингу в навчальний процес / В. М Циганок, О. М Буднік, Ю. В. Гуля // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - № 2. - С. 214-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2014_2_33.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Циганок Володимир Миколайович (економічні науки)
  • Буднік Ольга Миколаївна (економічні науки)
  • Гуля Юлія Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського