Наукова періодика України Економіка, управління та адміністрування


Богоявленська Ю. В. 
Маркетинг персоналу як інструмент розвитку соціальної відповідальності машинобудівних підприємств / Ю. В. Богоявленська, Г. І. Олійник // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - № 1. - С. 68-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2014_1_11
  Повний текст PDF - 251.346 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Богоявленська Ю.
  • Олійник Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Богоявленська Ю. В. Маркетинг персоналу як інструмент розвитку соціальної відповідальності машинобудівних підприємств / Ю. В. Богоявленська, Г. І. Олійник // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - № 1. - С. 68-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2014_1_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Богоявленська Юлія Вячеславівна (економічні науки)
  • Олійник Ганна Ігорівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського