Наукова періодика України Вісник Житомирського державного технологічного університету


Кравчук Н. В. 
Основні тенденції використання стратегічно-маркетингового інструментарію в процесі управління суб’єктами туристичної галузі України / Н. В. Кравчук // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Сер. : Економічні науки. - 2013. - № 1. - С. 270-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2013_1_63
  Повний текст PDF - 372.583 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кравчук Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кравчук Н. В. Основні тенденції використання стратегічно-маркетингового інструментарію в процесі управління суб’єктами туристичної галузі України / Н. В. Кравчук // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Сер. : Економічні науки. - 2013. - № 1. - С. 270-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2013_1_63.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     

       Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського