Наукова періодика України | Економіка, управління та адміністрування | ||
Кравчук Н. В. Основні тенденції використання стратегічно-маркетингового інструментарію в процесі управління суб’єктами туристичної галузі України / Н. В. Кравчук // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2013. - № 1. - С. 270-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2013_1_63 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кравчук Н. В. Основні тенденції використання стратегічно-маркетингового інструментарію в процесі управління суб’єктами туристичної галузі України / Н. В. Кравчук // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2013. - № 1. - С. 270-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2013_1_63.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |