Наукова періодика України Вісник економіки


Кифяк О. 
Ціноутворення як складова маркетингової стратегії розвитку туристичних дестинацій в західноукраїнських прикордонних областях / О. Кифяк // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2019. - Вип. 1. - С. 51-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vtneu_2019_1_6
  Повний текст PDF - 719.092 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кифяк О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кифяк О. Ціноутворення як складова маркетингової стратегії розвитку туристичних дестинацій в західноукраїнських прикордонних областях / О. Кифяк // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2019. - Вип. 1. - С. 51-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vtneu_2019_1_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кифяк Олександр Васильович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського