Наукова періодика України | Вісник економіки | ||
Кифяк О. Ціноутворення як складова маркетингової стратегії розвитку туристичних дестинацій в західноукраїнських прикордонних областях / О. Кифяк // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2019. - Вип. 1. - С. 51-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vtneu_2019_1_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кифяк О. Ціноутворення як складова маркетингової стратегії розвитку туристичних дестинацій в західноукраїнських прикордонних областях / О. Кифяк // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2019. - Вип. 1. - С. 51-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vtneu_2019_1_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |