Наукова періодика України Вісник економіки


Гоголь Т. 
Теоретичні засади формування брендів підприємств агропромислової сфери / Т. Гоголь // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2016. - Вип. 4. - С. 116-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vtneu_2016_4_12
  Повний текст PDF - 472.492 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гоголь Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гоголь Т. Теоретичні засади формування брендів підприємств агропромислової сфери / Т. Гоголь // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2016. - Вип. 4. - С. 116-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vtneu_2016_4_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гоголь Тетяна Василівна (1973–) (економічні науки)
  • Гоголь Тетяна Анатоліївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського