Наукова періодика України Вісник економіки


Цетнар Л. 
Аналіз інтеграції маркетингових комунікацій підприємств-виробників спортивних товарів / Л. Цетнар // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2016. - Вип. 3. - С. 113-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vtneu_2016_3_13
  Повний текст PDF - 377.494 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Цетнар Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Цетнар Л. Аналіз інтеграції маркетингових комунікацій підприємств-виробників спортивних товарів / Л. Цетнар // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2016. - Вип. 3. - С. 113-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vtneu_2016_3_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Цетнар Лариса Олегівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського