Наукова періодика України | Вісник Східноєвропейського університету економіки і менеджменту | ||
Мостенська Т. Г. Планування життєвої цінності сегменту споживачів відповідно до структури витрат на маркетинг підприємства / Т. Г. Мостенська // Вісник Східноєвропейського університету економіки і менеджменту. Серія : Економіка і менеджмент. - 2016. - № 2. - С. 89-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsuem_2016_2_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мостенська Т. Г. Планування життєвої цінності сегменту споживачів відповідно до структури витрат на маркетинг підприємства / Т. Г. Мостенська // Вісник Східноєвропейського університету економіки і менеджменту. Серія : Економіка і менеджмент. - 2016. - № 2. - С. 89-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsuem_2016_2_11. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |