Наукова періодика України Вісник Східноєвропейського університету економіки і менеджменту


Мостенська Т. Г. 
Ієрархія принципів соціально відповідального маркетингу / Т. Г. Мостенська // Вісник Східноєвропейського університету економіки і менеджменту. Серія : Економіка і менеджмент. - 2016. - № 1. - С. 66-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsuem_2016_1_10
  Повний текст PDF - 553.077 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мостенська Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мостенська Т. Г. Ієрархія принципів соціально відповідального маркетингу / Т. Г. Мостенська // Вісник Східноєвропейського університету економіки і менеджменту. Серія : Економіка і менеджмент. - 2016. - № 1. - С. 66-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsuem_2016_1_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мостенська Тетяна Геннадіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського