Наукова періодика України | Вісник Східноєвропейського університету економіки і менеджменту | ||
Дешевенко Л. П. Маркетингові інструменти впливу на поведінку споживачів / Л. П. Дешевенко, І. В. Дьячук // Вісник Східноєвропейського університету економіки і менеджменту. Серія : Економіка і менеджмент. - 2015. - № 2. - С. 120-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsuem_2015_2_14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дешевенко Л. П. Маркетингові інструменти впливу на поведінку споживачів / Л. П. Дешевенко, І. В. Дьячук // Вісник Східноєвропейського університету економіки і менеджменту. Серія : Економіка і менеджмент. - 2015. - № 2. - С. 120-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsuem_2015_2_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |