Наукова періодика України | Вісник СевНТУ | ||
Штейн О. И. Совершенствование процесса формирования маркетинговой ценовой политики предприятия / О. И. Штейн // Вісник СевНТУ. Сер. : Економіка і фінанси. - 2013. - Вип. 138. - С. 112-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsntue_2013_138_19 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Штейн О. И. Совершенствование процесса формирования маркетинговой ценовой политики предприятия / О. И. Штейн // Вісник СевНТУ. Сер. : Економіка і фінанси. - 2013. - Вип. 138. - С. 112-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsntue_2013_138_19. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |