Наукова періодика України | Вісник Сумського національного аграрного університету | ||
Слюсарєва Л. В. Роль власних маркетингових досліджень підприємства у прийнятті управлінських рішень / Л. В. Слюсарєва, О. Г. Жмайлова // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2017. - Вип. 4. - С. 148-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2017_4_30 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Слюсарєва Л. В. Роль власних маркетингових досліджень підприємства у прийнятті управлінських рішень / Л. В. Слюсарєва, О. Г. Жмайлова // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2017. - Вип. 4. - С. 148-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2017_4_30.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |