Наукова періодика України Вісник Сумського національного аграрного університету


Jaska Ewa 
Audience reception of mass media advertising as a form of marketing communication / Ewa Jaska // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2016. - Вип. 4. - С. 97-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2016_4_22
  Повний текст PDF - 1.021 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Jaska E.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Jaska Ewa Audience reception of mass media advertising as a form of marketing communication / Ewa Jaska // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2016. - Вип. 4. - С. 97-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2016_4_22.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського