Наукова періодика України Вісник Сумського національного аграрного університету


Шестакова С. О. 
Найменування як один із основних атрибутів бренду / С. О. Шестакова // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2014. - Вип. 4. - С. 112-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2014_4_25
  Повний текст PDF - 1.333 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шестакова С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шестакова С. О. Найменування як один із основних атрибутів бренду / С. О. Шестакова // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2014. - Вип. 4. - С. 112-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2014_4_25.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського