Наукова періодика України | Вісник Сумського національного аграрного університету | ||
Шестакова С. О. Найменування як один із основних атрибутів бренду / С. О. Шестакова // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2014. - Вип. 4. - С. 112-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2014_4_25 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шестакова С. О. Найменування як один із основних атрибутів бренду / С. О. Шестакова // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2014. - Вип. 4. - С. 112-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2014_4_25. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |