Наукова періодика України Вісник Сумського національного аграрного університету


Жмайлов В. М. 
Вплив інноваційного маркетингу на формування товарної політики сільськогосподарського підприємства / В. М. Жмайлов, К. В. Блюмська-Данько // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2013. - Вип. 6. - С. 90-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2013_6_21
  Повний текст PDF - 1.391 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Жмайлов В.
  • Блюмська-Данько К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Жмайлов В. М. Вплив інноваційного маркетингу на формування товарної політики сільськогосподарського підприємства / В. М. Жмайлов, К. В. Блюмська-Данько // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2013. - Вип. 6. - С. 90-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2013_6_21.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Жмайлов Валерій Миколайович (економічні науки)
  • Блюмська-Данько Ксенія Валеріївна (1988–) (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського