Наукова періодика України Вісник Сумського національного аграрного університету


Суховерха Ю. В. 
Розвиток концепції холістичного маркетингу: аспект адаптивного управління компонентами / Ю. В. Суховерха // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2013. - Вип. 5. - С. 132-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2013_5_32
  Повний текст PDF - 494.876 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Суховерха Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Суховерха Ю. В. Розвиток концепції холістичного маркетингу: аспект адаптивного управління компонентами / Ю. В. Суховерха // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2013. - Вип. 5. - С. 132-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2013_5_32.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського