Наукова періодика України | Вісник Сумського національного аграрного університету | ||
Суховерха Ю. В. Розвиток концепції холістичного маркетингу: аспект адаптивного управління компонентами / Ю. В. Суховерха // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2013. - Вип. 5. - С. 132-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2013_5_32 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Суховерха Ю. В. Розвиток концепції холістичного маркетингу: аспект адаптивного управління компонентами / Ю. В. Суховерха // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2013. - Вип. 5. - С. 132-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2013_5_32. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |