Наукова періодика України | |||
Андрєєва Н. М. Маркетинговий аудит підприємства: методичні аспекти уніфікації процедури стратегування та оцінки ефективності / Н. М. Андрєєва, Д. В. Зіньковська // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2018. - № 1. - С. 70-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2018_1_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Андрєєва Н. М. Маркетинговий аудит підприємства: методичні аспекти уніфікації процедури стратегування та оцінки ефективності / Н. М. Андрєєва, Д. В. Зіньковська // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2018. - № 1. - С. 70-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2018_1_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |