Наукова періодика України


Андрєєва Н. М. 
Роль маркетингу в системі аудиторської діяльності підприємства: сучасний погляд на проблематику / Н. М. Андрєєва, Д. В. Зіньковська // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2015. - № 1. - С. 11-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2015_1_3
  Повний текст PDF - 167.722 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Андрєєва Н.
  • Зіньковська Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Андрєєва Н. М. Роль маркетингу в системі аудиторської діяльності підприємства: сучасний погляд на проблематику / Н. М. Андрєєва, Д. В. Зіньковська // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2015. - № 1. - С. 11-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2015_1_3.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Андрєєва Наталя Миколаївна (економічні науки)
  • Андрєєва Наталія Миколаївна (економічні науки)
  • Зіньковська Дар'я Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського