Наукова періодика України | |||
Андрєєва Н. М. Роль маркетингу в системі аудиторської діяльності підприємства: сучасний погляд на проблематику / Н. М. Андрєєва, Д. В. Зіньковська // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2015. - № 1. - С. 11-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2015_1_3 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Андрєєва Н. М. Роль маркетингу в системі аудиторської діяльності підприємства: сучасний погляд на проблематику / Н. М. Андрєєва, Д. В. Зіньковська // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2015. - № 1. - С. 11-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2015_1_3.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |