Наукова періодика України Вісник соціально-економічних досліджень


Жарська І. О. 
Концепція створення відділу маркетингу навчально-тренінгової фірми / І. О. Жарська // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2013. - Вип. 3(2). - С. 19-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2013_3%282%29__5
  Повний текст PDF - 270.882 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Жарська І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Жарська І. О. Концепція створення відділу маркетингу навчально-тренінгової фірми / І. О. Жарська // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2013. - Вип. 3(2). - С. 19-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2013_3(2)__5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Жарська Ірина Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського