Наукова періодика України | Вісник соціально-економічних досліджень | ||
Жарська І. О. Концепція створення відділу маркетингу навчально-тренінгової фірми / І. О. Жарська // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2013. - Вип. 3(2). - С. 19-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2013_3%282%29__5 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Жарська І. О. Концепція створення відділу маркетингу навчально-тренінгової фірми / І. О. Жарська // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2013. - Вип. 3(2). - С. 19-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2013_3(2)__5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |