Наукова періодика України | Вісник соціально-економічних досліджень | ||
Тараненко І. В. Маркетингові інновації в забезпеченні конкурентоспроможності: системний підхід / І. В. Тараненко // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2012. - Вип. 2. - С. 180-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2012_2_31 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Тараненко І. В. Маркетингові інновації в забезпеченні конкурентоспроможності: системний підхід / І. В. Тараненко // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2012. - Вип. 2. - С. 180-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2012_2_31.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |