Наукова періодика України


Мазко Т. І. 
Tеоретико-методологічні підходи до формування системи маркетингу підприємства / Т. І. Мазко // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2011. - Вип. 41(2). - С. 84-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2011_41%282%29__16
  Повний текст PDF - 181.316 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мазко Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мазко Т. І. Tеоретико-методологічні підходи до формування системи маркетингу підприємства / Т. І. Мазко // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2011. - Вип. 41(2). - С. 84-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2011_41(2)__16.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського