Наукова періодика України


Литовченко І. Л. 
Маркетингові дослідження ринку В2В в інтернет-середовищі / І. Л. Литовченко // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2011. - Вип. 41(2). - С. 76-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2011_41%282%29__15
  Повний текст PDF - 174.07 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Литовченко І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Литовченко І. Л. Маркетингові дослідження ринку В2В в інтернет-середовищі / І. Л. Литовченко // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2011. - Вип. 41(2). - С. 76-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2011_41(2)__15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Литовченко Ірина Львівна (економічні науки)
  • Литовченко Ірина Львiвна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського