Наукова періодика України | |||
Литовченко І. Л. Маркетингові дослідження ринку В2В в інтернет-середовищі / І. Л. Литовченко // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2011. - Вип. 41(2). - С. 76-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2011_41%282%29__15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Литовченко І. Л. Маркетингові дослідження ринку В2В в інтернет-середовищі / І. Л. Литовченко // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2011. - Вип. 41(2). - С. 76-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2011_41(2)__15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |