Наукова періодика України | |||
Приходченко Я. В. Імідж та його структура в системі бренд-менеджменту підприємств / Я. В. Приходченко // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2011. - № 2. - С. 291-297. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2011_2_50 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Приходченко Я. В. Імідж та його структура в системі бренд-менеджменту підприємств / Я. В. Приходченко // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2011. - № 2. - С. 291-297. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2011_2_50.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |