Наукова періодика України


Приходченко Я. В. 
Імідж та його структура в системі бренд-менеджменту підприємств / Я. В. Приходченко // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2011. - № 2. - С. 291-297. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2011_2_50
  Повний текст PDF - 179.59 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Приходченко Я.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Приходченко Я. В. Імідж та його структура в системі бренд-менеджменту підприємств / Я. В. Приходченко // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2011. - № 2. - С. 291-297. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2011_2_50.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Приходченко Яна Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського