Наукова періодика України Вісник післядипломної освіти


Трошкін О. В. 
Методологічні принципи цілісного та особистісно орієнтованного підходів до аналізу педагогічних явищ і процесів розвитку ініціативності майбутніх дизайнерів / О. В. Трошкін // Вісник післядипломної освіти. - 2011. - Вип. 4. - С. 155-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2011_4_22
  Повний текст PDF - 279.71 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Трошкін О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Трошкін О. В. Методологічні принципи цілісного та особистісно орієнтованного підходів до аналізу педагогічних явищ і процесів розвитку ініціативності майбутніх дизайнерів / О. В. Трошкін // Вісник післядипломної освіти. - 2011. - Вип. 4. - С. 155-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2011_4_22.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Трошкін Олександр Васильович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського