Наукова періодика України | Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури | ||
Шапа Н. Н. Интернет-маркетинг, как инструмент развития современного предприятия / Н. Н. Шапа, А. А. Лобань // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. - 2014. - № 6. - С. 42-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpabia_2014_6_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шапа Н. Н. Интернет-маркетинг, как инструмент развития современного предприятия / Н. Н. Шапа, А. А. Лобань // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. - 2014. - № 6. - С. 42-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpabia_2014_6_11. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |