Наукова періодика України | Вісник Одеського національного університету | ||
Коць М. О. Концептуальні засади побудови моделі активності суб’єктів педагогічної взаємодії / М. О. Коць // Вісник Одеського національного університету. Серія : Психологія. - 2013. - Т. 18, Вип. 22(2). - С. 167-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_psi_2013_18_22%282%29__23 Здійснено теоретичний аналіз та наведено модель активності суб'єктів педагогічної взаємодії викладача ВНЗ і студента майбутнього педагога. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Коць М. О. Концептуальні засади побудови моделі активності суб’єктів педагогічної взаємодії / М. О. Коць // Вісник Одеського національного університету. Серія : Психологія. - 2013. - Т. 18, Вип. 22(2). - С. 167-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_psi_2013_18_22(2)__23.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |