Наукова періодика України Вісник Одеського національного університету


Рубан В. В. 
Сучасні тенденції цифрового маркетингу / В. В. Рубан // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2019. - Т. 24, Вип. 3. - С. 120-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2019_24_3_24
  Повний текст PDF - 211.339 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Рубан В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Рубан В. В. Сучасні тенденції цифрового маркетингу / В. В. Рубан // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2019. - Т. 24, Вип. 3. - С. 120-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2019_24_3_24.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Рубан Вячеслав Валерійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського