Наукова періодика України Вісник Одеського національного університету


Жалінська І. В. 
Застосування коучингу в розробленні реклами / І. В. Жалінська, І. І. Поливанюк // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2018. - Т. 23, Вип. 7. - С. 110-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2018_23_7_24
  Повний текст PDF - 311.699 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Жалінська І.
  • Поливанюк І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Жалінська І. В. Застосування коучингу в розробленні реклами / І. В. Жалінська, І. І. Поливанюк // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2018. - Т. 23, Вип. 7. - С. 110-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2018_23_7_24.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Жалінська Ірина Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського