Наукова періодика України | Вісник Одеського національного університету | ||
Проскурніна Н. В. Еволюція концепцій маркетингу роздрібної торгівлі / Н. В. Проскурніна // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2018. - Т. 23, Вип. 4. - С. 69-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2018_23_4_16 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Проскурніна Н. В. Еволюція концепцій маркетингу роздрібної торгівлі / Н. В. Проскурніна // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2018. - Т. 23, Вип. 4. - С. 69-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2018_23_4_16.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |