Наукова періодика України | Вісник Одеського національного університету | ||
Яценко О. М. Глобальні тренди маркетингу в ІТ-бізнесі / О. М. Яценко, Л. В. Пацьола // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2017. - Т. 22, Вип. 11. - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2017_22_11_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Яценко О. М. Глобальні тренди маркетингу в ІТ-бізнесі / О. М. Яценко, Л. В. Пацьола // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2017. - Т. 22, Вип. 11. - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2017_22_11_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |