Наукова періодика України Вісник Одеського національного університету


Бойчук І. В. 
Використання стратегічного маркетингу в управлінській практиці підприємств / І. В. Бойчук // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2017. - Т. 22, Вип. 10. - С. 68-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2017_22_10_16
  Повний текст PDF - 341.597 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бойчук І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бойчук І. В. Використання стратегічного маркетингу в управлінській практиці підприємств / І. В. Бойчук // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2017. - Т. 22, Вип. 10. - С. 68-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2017_22_10_16.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бойчук Інна Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського