Наукова періодика України | Вісник Одеського національного університету | ||
Соловейчик В. А. Особливості розвитку маркетингу у сфері культури та мистецтв / В. А. Соловейчик, А. Ю. Могилова // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2016. - Т. 21, Вип. 6. - С. 106-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2016_21_6_24 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Соловейчик В. А. Особливості розвитку маркетингу у сфері культури та мистецтв / В. А. Соловейчик, А. Ю. Могилова // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2016. - Т. 21, Вип. 6. - С. 106-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2016_21_6_24.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |