Наукова періодика України Вісник Одеського національного університету


Багорка М. О. 
Роль стратегічного аналізу у формуванні стратегії екологічного маркетингу в аграрному виробництві / М. О. Багорка // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2016. - Т. 21, Вип. 4. - С. 58-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2016_21_4_14
  Повний текст PDF - 222.523 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Багорка М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Багорка М. О. Роль стратегічного аналізу у формуванні стратегії екологічного маркетингу в аграрному виробництві / М. О. Багорка // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2016. - Т. 21, Вип. 4. - С. 58-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2016_21_4_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Багорка Марія Олександрівна (1974–) (біологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського