Наукова періодика України | Вісник Одеського національного університету | ||
Королюк Н. Я. Дослідження практики використання брендів видавництвами / Н. Я. Королюк // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2015. - Т. 20, Вип. 4. - С. 100-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2015_20_4_24 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Королюк Н. Я. Дослідження практики використання брендів видавництвами / Н. Я. Королюк // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2015. - Т. 20, Вип. 4. - С. 100-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2015_20_4_24. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |