Наукова періодика України | Вісник Одеського національного університету | ||
Суровцев О. О. Стратегічне планування комунікаційної кампанії в соціальних медіа: теоретичний підхід / О. О. Суровцев // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2015. - Т. 20, Вип. 2(2). - С. 21-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2015_20_2%282%29__6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Суровцев О. О. Стратегічне планування комунікаційної кампанії в соціальних медіа: теоретичний підхід / О. О. Суровцев // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2015. - Т. 20, Вип. 2(2). - С. 21-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2015_20_2(2)__6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |