Наукова періодика України Вісник Одеського національного університету


Суровцев О. О. 
Стратегічне планування комунікаційної кампанії в соціальних медіа: теоретичний підхід / О. О. Суровцев // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2015. - Т. 20, Вип. 2(2). - С. 21-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2015_20_2%282%29__6
  Повний текст PDF - 210.551 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Суровцев О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Суровцев О. О. Стратегічне планування комунікаційної кампанії в соціальних медіа: теоретичний підхід / О. О. Суровцев // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2015. - Т. 20, Вип. 2(2). - С. 21-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2015_20_2(2)__6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Суровцев Олександр Олександрович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського