Наукова періодика України Вісник Одеського національного університету


Алданькова Г. В. 
Проблеми управління маркетинговими комунікаціями підприємств роздрібної торгівлі / Г. В. Алданькова // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2014. - Т. 19, Вип. 4. - С. 48-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2014_19_4_9
  Повний текст PDF - 181.831 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Алданькова Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Алданькова Г. В. Проблеми управління маркетинговими комунікаціями підприємств роздрібної торгівлі / Г. В. Алданькова // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2014. - Т. 19, Вип. 4. - С. 48-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2014_19_4_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Алданькова Галина Василівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського