Яцентюк С. В. 
Структурно-логічна модель формування та розвитку бренду продукції промислового призначення / С. В. Яцентюк // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2014. - Т. 19, Вип. 3(3). - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2014_19_3%283%29__12
  Повний текст PDF - 345.79 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Яцентюк С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Яцентюк С. В. Структурно-логічна модель формування та розвитку бренду продукції промислового призначення / С. В. Яцентюк // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2014. - Т. 19, Вип. 3(3). - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2014_19_3(3)__12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Яцентюк Станіслав Васильович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського