Наукова періодика України Вісник Одеського національного університету


Діброва Т. Г. 
Методи оцінювання ефективності реклами як складової аудиту рекламної діяльності / Т. Г. Діброва, І. І. Гараніна // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2014. - Т. 19, Вип. 3(2). - С. 61-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2014_19_3%282%29__14
  Повний текст PDF - 406.488 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Діброва Т.
  • Гараніна І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Діброва Т. Г. Методи оцінювання ефективності реклами як складової аудиту рекламної діяльності / Т. Г. Діброва, І. І. Гараніна // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2014. - Т. 19, Вип. 3(2). - С. 61-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2014_19_3(2)__14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Діброва Тетяна Георгіївна (економічні науки)
  • Монтрін Ірина Ігорівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського