Наукова періодика України Вісник Одеського національного університету


Семенча І. Є. 
Вдосконалення стратегії електронного маркетингу шляхом моделювання вибору продукту за вподобаннями споживачів / І. Є. Семенча, А. І. Вороніна // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2014. - Т. 19, Вип. 2(6). - С. 196-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2014_19_2%286%29__45
  Повний текст PDF - 358.671 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Семенча І.
  • Вороніна А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Семенча І. Є. Вдосконалення стратегії електронного маркетингу шляхом моделювання вибору продукту за вподобаннями споживачів / І. Є. Семенча, А. І. Вороніна // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2014. - Т. 19, Вип. 2(6). - С. 196-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2014_19_2(6)__45.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Семенча Ілона Євгенівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського