Наукова періодика України Вісник Одеського національного університету


Мельникович О. М. 
Сучасна парадигма організації маркетингової комунікаційної діяльності ВНЗ / О. М. Мельникович, Д. В. Яцюк // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2014. - Т. 19, Вип. 2(4). - С. 134-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2014_19_2%284%29__30
  Повний текст PDF - 417.244 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мельникович О.
  • Яцюк Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мельникович О. М. Сучасна парадигма організації маркетингової комунікаційної діяльності ВНЗ / О. М. Мельникович, Д. В. Яцюк // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2014. - Т. 19, Вип. 2(4). - С. 134-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2014_19_2(4)__30.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мельникович Олена Миколаївна (економічні науки)
  • Яцюк Дмитро Васильович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського