Наукова періодика України Вісник Одеського національного університету


Чала Ю. В. 
Специфічні проблеми міжнародної реклами та рекомендації щодо їх вирішення / Ю. В. Чала // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2014. - Т. 19, Вип. 1(1). - С. 71-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2014_19_1%281%29__20
  Повний текст PDF - 186.352 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Чала Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Чала Ю. В. Специфічні проблеми міжнародної реклами та рекомендації щодо їх вирішення / Ю. В. Чала // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2014. - Т. 19, Вип. 1(1). - С. 71-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2014_19_1(1)__20.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Чала Юлія Валеріївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського