Наукова періодика України | Вісник Одеського національного університету | ||
Сардак О. В. Система маркетингових інструментів в управлінні персонал-маркетингом підприємств / О. В. Сардак // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2013. - Т. 18, Вип. 4(3). - С. 98-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2013_18_4%283%29__26 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сардак О. В. Система маркетингових інструментів в управлінні персонал-маркетингом підприємств / О. В. Сардак // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2013. - Т. 18, Вип. 4(3). - С. 98-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2013_18_4(3)__26.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |