Наукова періодика України Вісник Одеського національного університету


Сардак О. В. 
Система маркетингових інструментів в управлінні персонал-маркетингом підприємств / О. В. Сардак // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2013. - Т. 18, Вип. 4(3). - С. 98-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2013_18_4%283%29__26
  Повний текст PDF - 384.939 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сардак О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сардак О. В. Система маркетингових інструментів в управлінні персонал-маркетингом підприємств / О. В. Сардак // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2013. - Т. 18, Вип. 4(3). - С. 98-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2013_18_4(3)__26.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Сардак Олена Вікторівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського