Наукова періодика України | Вісник Одеського національного університету | ||
Сорочан Д. В. Роль маркетингових досліджень "Mystery Shoppіng" у підтримці лояльності покупців в роздрібних магазинах самообслуговування / Д. В. Сорочан // Вісник Одеського національного університету. Економіка. - 2013. - Т. 18, Вип. 3(3). - С. 87-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2013_18_3%283%29__24 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сорочан Д. В. Роль маркетингових досліджень "Mystery Shoppіng" у підтримці лояльності покупців в роздрібних магазинах самообслуговування / Д. В. Сорочан // Вісник Одеського національного університету. Економіка. - 2013. - Т. 18, Вип. 3(3). - С. 87-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2013_18_3(3)__24.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |