Наукова періодика України Водний транспорт


Ємельянцева Д. І. 
Брендинг міста як метод покращення інвестиційної привабливості територій та регіонального розвитку / Д. І. Ємельянцева, Д. Д. Пашкова // Водний транспорт. - 2014. - Вип. 2. - С. 133-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vodt_2014_2_24
  Повний текст PDF - 378.019 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ємельянцева Д.
  • Пашкова Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ємельянцева Д. І. Брендинг міста як метод покращення інвестиційної привабливості територій та регіонального розвитку / Д. І. Ємельянцева, Д. Д. Пашкова // Водний транспорт. - 2014. - Вип. 2. - С. 133-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vodt_2014_2_24.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського