Наукова періодика України | Водний транспорт | ||
Ємельянцева Д. І. Брендинг міста як метод покращення інвестиційної привабливості територій та регіонального розвитку / Д. І. Ємельянцева, Д. Д. Пашкова // Водний транспорт. - 2014. - Вип. 2. - С. 133-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vodt_2014_2_24 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ємельянцева Д. І. Брендинг міста як метод покращення інвестиційної привабливості територій та регіонального розвитку / Д. І. Ємельянцева, Д. Д. Пашкова // Водний транспорт. - 2014. - Вип. 2. - С. 133-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vodt_2014_2_24. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |