Наукова періодика України | Вісник Одеського державного екологічного університету | ||
Вартанян Г. В. Роль екологічного маркетингу в організації туристичної діяльності / Г. В. Вартанян // Вісник Одеського державного екологічного університету. - 2012. - Вип. 13. - С. 100-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vodeu_2012_13_14 Розглянуто особливості маркетингової діяльності в туристичній сфері, визначено роль екологічного маркетингу в туристичній діяльності, запропоновано механізм використання інструментів маркетингу в організації туристичної діяльності, зокрема, у сфері екологічного туризму. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Вартанян Г. В. Роль екологічного маркетингу в організації туристичної діяльності / Г. В. Вартанян // Вісник Одеського державного екологічного університету. - 2012. - Вип. 13. - С. 100-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vodeu_2012_13_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |