Наукова періодика України Вісник Одеського державного екологічного університету


Вартанян Г. В. 
Роль екологічного маркетингу в організації туристичної діяльності / Г. В. Вартанян // Вісник Одеського державного екологічного університету. - 2012. - Вип. 13. - С. 100-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vodeu_2012_13_14
Розглянуто особливості маркетингової діяльності в туристичній сфері, визначено роль екологічного маркетингу в туристичній діяльності, запропоновано механізм використання інструментів маркетингу в організації туристичної діяльності, зокрема, у сфері екологічного туризму.
  Повний текст PDF - 295.987 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вартанян Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вартанян Г. В. Роль екологічного маркетингу в організації туристичної діяльності / Г. В. Вартанян // Вісник Одеського державного екологічного університету. - 2012. - Вип. 13. - С. 100-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vodeu_2012_13_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Вартанян Ганна Валеріївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського