Наукова періодика України | Вісник Національного транспортного університету | ||
Марков О. Д. Методологічні основи формування рівня обслуговування клієнтів / О. Д. Марков, Н. В. Веретельнікова, О. В. Васькевич // Вісник [Національного транспортного університету]. - 2010. - № 21(2). - С. 17-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2010_21%282%29__6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Марков О. Д. Методологічні основи формування рівня обслуговування клієнтів / О. Д. Марков, Н. В. Веретельнікова, О. В. Васькевич // Вісник [Національного транспортного університету]. - 2010. - № 21(2). - С. 17-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2010_21(2)__6. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |